Cum se achita produsele?

Plata se poate face:

- numerar, la livrarea produsului (sistem ramburs)
- banca, OP (se va urma procedura, emitere factura proforma, confirmare plata). Livrarea produselor se va realiza doar dupa receptionarea contravalorii inscrise pe factura proforma.
- cu cardul, securizat prin MobilPay.

Livrarea produselor

Produsele prezentate pe site-ul www.fotosales.ro au doua statusuri “in stoc” si “indisponibil momentan” cele care sunt in stoc si sunt comandate on-line de L-V pana la ora 14:00 vor fi livrate in aceeasi zi, prin metoda aleasa de client (Posta Romana, Curierat sau Predare Personala).

Cele comandate L-V dupa ora 14:00, S-D sau in zile de sarbatori legale vor fi livrate in prima zi lucratoare. Produsele de pe site sunt actualizate constant dar pot aparea situatii cand stocul fizic si cel din magazinul on-line sunt diferite. Facem tot posibilul sa actualizam stocurile la timp si clientii nostri sa fie informati corect. 

Returnarea Produselor

Suntem constienti ca alegerea unui produs sau a unor accesorii compatibile nu este intotdeauna usoara. Daca alegerea facuta va nemultumeste in vreun fel, sau daca pur si simplu v-ati razgandit, aveti 15 zile calendaristice din momentul receptionarii coletului, pentru a cere inlocuirea produsului, returnarea contravalorii acestuia sau  un alt model, achitand diferenta, daca este cazul.

Daca ati primit produsul incomplet sau este neconform, este necesar sa ne semnalati acest lucru in maxim 48 de ore de la primirea comenzii. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.

In cazul comertului la distanta, prevazut in OUG 34/2014, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.

Pentru a va exercita dreptul de retragere este recomandat sa completati formularul de retur.

Cheltuielile de returnare a produsului vor fi suportate integral de catre consumator.

Va rugam sa parcurgeti cu atentie pasii mentionati mai jos pentru a returna un produs.

Conditii de returnare in termenul de 15 de zile din momentul achizitiei:

  • Produsul trebuie sa fie in stare noua, fara uzura, zgarieturi, ciobituri, lovituri, sau vicii cauzate de un soc extern.
  • Produsul trebuie returnat in cutia originala, impreuna cu toate accesoriile primite(cabluri, mufe, manuale etc.) certificatul de garantie si o copie a facturii.
  • Toate acestea trebuie impachetate corespunzator pentru a fi protejate impotriva eventualelor deteriorari din timpul transportului. Lipsa sau deteriorarea etichetelor, marcajelor de pe produse poate atrage refuzarea cererii de retur.
  • Produsele achizitionate sub forma de pachete speciale sau care beneficiaza de alte produse cadou nu se pot returna individual ci tot sub forma de pachet sau impreuna cu produsul cadou.
  • In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse identice, un singur produs desigilat se accepta ca retur, restul cantitatii trebuie sa fie sigilata.
  • Produsele din Consignatia F64 beneficiaza de o garantie din partea F64 de 30zile calendaristice si un termen de returnare fara invocarea unui motiv de 30 zile calendaristice.
    Nu se vor accepta retururile in termen de 30 zile calendaristice, daca produsele prezinta urme de uzura sau daca numarul de declansari depaseste cu 300 fata de cele cu care aparatul a fost vandut.

Nerespectarea acestor conditii poate duce la aplicarea unui comision de readucere la conformitate sau refuzarea cererii de retur. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, putem solicita valoarea pentru readucerea in stadiul initial. Acest decizie va fi comunicata in baza unei constatari estetice si tehnice a produsului returnat.

*Observatii: Returnarea contravalorii produsului este efectuata prin virament bancar, avem rugamintea sa completati contul IBAN in momentul inscrierii cererii de retur. Nu se vor percepe comisioane suplimentare pentru returnarea contravalorii produselor.

Formularul de retur este un model, aveti la dispozitie si posibilitatea de a ne scrie la adresa contact@fotosales.ro sau ne puteti contacta telefonic la numarul 0744-499.777.

• Cum returnez un produs ?
In cazul in care doriti sa returnati un produs, este necesar sa:

1. Va logati pe www.fotosales.ro cu contul dumneavoastra de client si sa completati o Cerere de Retur .
2. Asteaptati aprobarea cererii de catre un reprezentant al companiei.
3. Impachetati ambalajul original al producatorului intr-o alta cutie astfel incat acesta sa nu fie deteriorat pe parcursul transportului.
4. Va rugam sa nu indepartati etichetele, pungile sau despartitoarele ambalajului original. De asemenea nu aplicati scotch sau etichete pe ambalajul original al produsului.
5. Mentionati numarul cererii de retur pe cutia exterioara (nu pe cea originala).
6. Puteti expedia prin curier sau posta la urmatoarea adresa: Best Politech S.R.L., Str. Cardinal Iuliu Hossu Nr 63 Ap 28, Cluj Napoca, Jud Cluj, Cod Postal 400029
7. Taxele de expediere vor fi suportate integral de catre client, Best Politech S.R.L. nu poate fi facuta raspunzatoare pentru deteriorarea sau pierderea coletului. Va recomandam sa ne trimiteti coletul asa cum il livram si noi intotdeauna, asigurand continutul la valoarea integrala a acestuia.

Daca optati pentru returnarea contravalorii produsului, conform legii suma se returneaza in maxim 14 zile, insa incercam sa va trimitem in aproximativ 7 zile de la receptia produsului. Ne puteti ajuta sa facem mai repede plata, daca in momentul inscrierii cererii de retur completati contul bancar, codul numeric personal sau codul de identificare al firmei. Pentru comenzile achitate printr-un cont bancar, returnarea contravalorii produsului este posibila doar in acelasi cont din care s-a efectuat plata.

Pentru informatii suplimentare privind returnarea produselor ne puteti contacta la telefon 0744-499.777 in timpul orelor de program sau ne puteti scrie la adresa contact@fotosales.ro

Va multumim !